تفاوت اکانت هکی و ظرفیت 1

تفاوت اکانت هکی و ظرفیت 1

اکانت ظرفیت 1 چی هست؟

بطور معمول اکانت های قانونی بازی سه تا ظرفیت داره. ظرفیت 1 از همشون ارزون تر. این کم بودن قیمت بخاط مزایای کم و محدودیتاشه. وقتی که اکانت 1 رو میخری فقط 24 ساعت وقت داری که اون رو نصب کنی. ظرفیت 1 نسبت به دو ظرفیت دیگه درسته که قیمت پایینی داره اما خب این وسط یه سری خطراتم داره. ریسک کردن این پذیرفتن این خطرات به عهده خود کسی که اون اکانت رو میخره هست. شرکت هیچ مسئولیتی در قبال این اکانت نداره. تازه حتی ممکنه از طرف شرکت هم کلی خطر برات پیش بیاد.

 

شاید برات جالب باشه: آموزش قدم به قدم نصب اکانت قانونی روی ps5

 

مزایای اکانت ظرفیت 1

وقتی که ظرفیت 1 رو میخری اصلا به هیچ عنوان آنلاین نمیتونی بازی کنی. یعنی بعد از دانلود و نصب بازی ها اینترنت قطع. اتصال اینترنت ممنوع! میتونی همزمان تا سقف 16 اکانت بخری و باهم نصبشون کنی بعد هم استفاده کنی. توی اکانت شخصیت هم میتونی بازی کنی و Trophy هم دریافت کنی. اینها مزایایی هستن که اکانت ظرفیت 1 به جزء قیمت پایینش اینهارو هم داره.

 

تفاوت اکانت هکی و ظرفیت 1
تفاوت اکانت هکی و ظرفیت 1

 

ظرفیت 1 برای چه کسایی خوبه؟

اگه عشق اینو داری که بازی های آنلاین بکنی اصلا این ظرفیت برات خوب نیست. چون توی ظرفیت 1 باید اینترت موقع بازی کامل قطع باشه. از اونجایی هم که اینروزا بازی های آنلاین حسابی گل کرده بین گیمرا ، پس میتونم بگم که این اکانت برای خیلی از گیمرها خوب نیست و به درد نمیخوره.

 

 این ظرفیت برای کسایی خوبه که 1 یا چند بازی رو همزمان بازی میکنن. این ظرفیت برای گیم نت ها یاکافه بازی ها عالیه. با این ظرفیت با یه هزینه کم میتونی بازی های آفلاین رو انجام بدی. پس توی گیم نت ها یه مبلغ کم بابت اکانت و بعد از اون هم برای خرید بازی ها میدن و از اون به بعد سود میکنن فقط.

 

اکانت هکی چی هست؟

اکانت هکی این آخری ها حسابی بین گیمرا جا گرفته و خیلی ها ازش استفاده میکنن. اکانت هکی در واقع کرک شده یا هک شده ی اکانت یه شخصی هست. این اکانت ها بعد از هک برای فروش گذاشته میشن.

 

بازی های توی اکانت هکی هم آنلاین هم آفلاین قابل اجرا و بازی هستن. اما خب وقتی توی اکانت خودت میاری بازی های آنلاین ممکن که یه دفعه قفل بشه و از کار بیافته. این اکانت یه روش ساده برای خرید بازی.

 

با این اکانت احتمال اینکه کنسول بازی بن بشه خیلی کم. فقط توی شرایطی اتفاق میافته که اکانتی که توی دستته اطلاعاتش دستکاری بشه.

 

شاید برات جالب باشه: اکانت قانونی چیست؟

 

تفاوت اکانت هکی و ظرفیت 1
تفاوت اکانت هکی و ظرفیت 1

 

چرا نباید از اکانت های هکی استفاده کنیم؟

اگر شما از اونایی هستی که کنسول پلی استیشن 4 دارید، اینو میدونین که توی شبکه های اجتماعی بعضی ها اکانت های هکی برای پلی استیشن 4 میفروشن. این اکانت ها از طریق یه سری ها هک شده اند.

 

یعنی در واقع شما بدون اینکه به صاحب اکانت بگی اون اکانت رو خریدی و داری ازش استفاده میکنی. خیلی راحت به بازی های دیجیتالی دسترسی پیدا میکنی. در اصل با خرید این اکانت توی یه دزدی و سرقت شریک شدید.

 

البته که این کار به جزء غیر اخلاقی بودن یه سری خطرات هم داره. وقتی اکانت هکی میخری در واقع داری خودت و صاحب اکانت باهم از اون استفاده میکنید. در ضمن راه های زیادی هم هست که صاحب اکانت متوجه دزدیده شدن اکانتش بشه.

 

تازه اگر تغییراتی توی اکانت ایجاد کنین ، صاحب اکانت با روشن کردن کنسولش قطعا متوجه میشه و ممکن پیگیری کنه.

 

اگه صاحب اکانت متوجه بشه که هک شده با تغییر رمز عبور خودت دسترسی رو فقط برای خودش میتونه باز بزاره. البته اگه شما وارد اکانت بشید و فقط بازی های اونو دانلود کنین و بریزید روی کنسول هیچ مشکلی پیش نمیاد.

 

یکی از راه حل ها اینه که بازی آنلاین نکنین. البته اینم هست که توی این سالهای آخر بازی های آنلاین خیلی زیاد شده ، ولی خب چاره چیه یکی از راه ها آفلاین بازی کردنه. البته  اینم بگم کهاگه صاحب اکانت از طریق کامپیوتر وارد بشه و به تظیمات یه ذره دقت کنه متوجه میشه که یه کنسول دیگه ایی هم به اکانتش وصل.

 

اگر این فرد فقط به اینکه شما رو از اکانت پاک کنه بسنده کنه کل خطرش براتون اینه که بازی های اکانت قفل میشه. تنها راه باز کردن قفل اینه که یه اکانت قانونی بخری.

 

اما خب اگه اون آدم کنسول شمارو به شرکت سونی بگه ، کنسولتون برای همیشه از شبکه PSN حذف میشه. در این صورت شما دیگه به بازی هاتون دسترسی نداری. پس حواستو جمع کن خریدن اکانت هکی ممکن کل پولی که برای کنسولت دادی هدر بره.

 

تفاوت اکانت هکی و ظرفیت 1
تفاوت اکانت هکی و ظرفیت 1

 

فرق اکانت هکی و قانونی

خب داشتن اکانت قانونی از خیلی لحاظ ها خوبه. اینو میدونی و مطمئنی که هیچ خطری تهدیدت نمیکنه. خب بالاخره پول دادی و این اکانت رو قانونی خرید. خیلی راحت بازی هاتو دانلود میکنی و روی کنسولت میریزی.

 

اما خب اکانت قانونی هر آن ممکن که صاحب اکانت متوجه بشه که هک شده وکس دیگه ایی هم داره از اکانت استفاده میکنه. دیگه بعد از اون هر عواقبی که پیش بیاد به پای خود فرد چون با این کار خیلی از ریسک هارو به جون خریده.

نرگس شیدا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *