نقد و بررسی صندلی های گیمینگ dxracer

نقد و بررسی صندلی های گیمینگ dxracer

یکی از پرطرفدارترین تجهیزات گیمینگ برای اونایی که عاشق بازیهای ویدیویی هستن، صندلی گیمینگه. اصن محاله گیمر باشی و دلت نخواد یه صندلی گیمینگ خفن و راحت داشته باشی. علم پزشکی ثابت کرده که نشستن طولانی مدت در یک موقعیت ثابت، میتونه باعث آسیب رسیدن به سلامتی فیزیکی بدن بشه.

گیمرا هم که عاشق بازی کردن به مدت طولانی هستن. راه حلش چیه؟ داشتن یه صندلی گیمینگ ارگونومیک و باکیفیت که راحتی رو برای گیمر فراهم کنه. شاید برندهای زیادی تو دنیا باشن که صندلی گیمینگ تولید میکنن اما بدون شک دی ایکس ریسر یکی از بهتریناس. واسه همین می خوام نقد و بررسی صندلی های گیمینگ dxracer رو واستون بگم.

شاید برات جالب باشه: معرفی بهترین صندلی گیمینگ دنیا

تاریخچه کمپانی دی ایکس ریسر

نقد و بررسی صندلی های گیمینگ dxracer
نقد و بررسی صندلی های گیمینگ dxracer

خب قبل از هر چیز میخوام یکم درمورد تاریخچه این شرکت قدرتمند بگم. دی ایکس ریسر در سال 2001 فعالیت خودش رو به عنوان تولیدکننده صندلی های لوکس اتومبیل های اسپورت و مسابقه ای شروع کرد. سال 2003 بود که دی ایکس ریسر با همکاری شرکت Jiangyin ،Dexin Auto Parts Chair شروع کرد به تولید صندلی و لوازم جانبی در صنعت مبلمان اداری و خانگی.

سال 2006 بود که این کمپانی تولید صندلی های گیمینگ حرفه ای رو شروع کرد و خیلی سریع تونست در صدر محبوبیت دنیای بازیهای eSport قرار بگیره. دلیلش هم تولید صندلی گیمینگ های حرفه ای و مقاوم با ساختار اسکلتی کاملا فولادی مبتنی بر الگوی استاندارد F1 بود. البته به همین راحتیام نبوده. طراحان و کارشناسان این شرکت سالها تحقیق و پژوهش کردن تا تونستن انواع محصولات مثل صندلی های ارگونومیک اداری و گیمینگ رو تولید کنن.

دفتر مرکزی و واحد مدیریت تولید کمپانی دی ایکس ریسر تو ایالات متحده آمریکا هستش. اما محصولات این برند رو سرتاسر جهان میشناسن و ازشون استفاده میکنن. کیفیت بالایی که محصولات این کمپانی داره باعث شده تا انقد در دنیای شناخته شده باشه. نکته مهم اینجاست که دی ایکس ریسر در ساخت محصولاتش از مواد اولیه درجه یک استفاده میکنه. طراحی زیبا و ارگونومیک بودنشون هم یکی دیگه از مواردیه که به وضوح در محصولات این برند دیده میشه.

دلیل محبوبیت صندلی های گیمینگ دی ایکس ریسر

ارگونومیک بودن صندلیهای دی ایکس ریسر

ارگونومیک بودن صندلیهای دی ایکس ریسر
ارگونومیک بودن صندلیهای دی ایکس ریسر

خب همونطور که بالاتر بهتون گفتم نشستن طولانی مدت در یک موقعیت ثابت میتونه آسیب های جدی به بخش های مختلف بدنتون وارد کنه. گیمرا وقتی مشغول بازی میشن گذر زمان رو احساس نمیکنن. یهو به خودشون میان و میبینن ساعت ها مشغول بازی بودن.

اگه تمام این مدت روی یه صندلی غیراستاندارد نشسته باشن، حسابی بدنشون خسته شده و ستون فقراتشون داغااااان! واسه همینه که میگم داشتن صندلی گیمینگ واسه گیمرا از نون شب واجب تره.

صندلی گیمنگ های دی ایکس ریسر کاملا ارگونومیک طراحی میشن و با ساختار بدن انسان هماهنگن. دی ایکس ریسر در ساخت صندلی گیمینگهاش تمام اصول راحتی رو رعایت میکنه. واسه همین کاربر میتونه با خیال راحت هرچند ساعت که دلش خواست رو این صندلی بشینه بدون اینکه احساس خستگی یا کوفتگی داشته باشه.

شما وقتی روی صندلی های این برند میشینید، اسکلت بدن و ستون فقراتتون در درست ترین حالت ممکن قرار میگیره. برای همین هیچ آسیبی به سلامت فیزیکیتون وارد نمیشه.

مقاومت بالای صندلی گیمینگ های دی ایکس ریسر

مقاومت بالای صندلی گیمینگ های دی ایکس ریسر
مقاومت بالای صندلی گیمینگ های دی ایکس ریسر

مزیت بعدی صندلی گیمینگهای دی ایکس ریسر مقاوم بودنشونه. این شرکت از مواد اولیه باکیفیت و درجه یک برای ساخت صندلی های گیمینگ استفاده می کنه. ساختار اسکلتی کاملا فولادی مبتنی بر الگوی استاندارد F1 میتونه تضمینی برای دوام بالای صندلی های این برند باشه.

شما میتونید با خیال راحت سالها از صندلی های این کمپانی استفاده کنید بدون اینکه نگران خراب شدنشون باشید. صندلی های دی ایکس ریسر به قدری مقاوم هستن که حتی افراد درشت هیکل با وزن بالا هم میتونن با خیال راحت از این صندلیها استفاده کنن.

شاید برات جالب باشه: نقد و بررسی صندلی گیمینگ میشن

نشیمنگاه نرم همراه با بالشتکهای مخصوص

نشیمنگاه نرم همراه با بالشتکهای مخصوص
نشیمنگاه نرم همراه با بالشتکهای مخصوص

نشیمنگاه صندلی گیمینگهای برند دی ایکس ریسر خیلی نرم و راحته. مهم تر از همه اینکه در قسمت پشت گردن و گودی کمر معمولا دو تا بالشتک قرار گرفته که فاصله بین این نواحی تا صندلی رو پر میکنه. واسه همین کاربر از ناحیه گردن و کمر اصلا احساس درد نمیکنه. در واقع دی ایکس ریس تلاششو کرده تا کاربر در راحت ترین حالت ممکن بتونه از صندلی استفاده کنه.

امکان تنظیم زاویه پشتی و ارتفاع صندلی

امکان تنظیم زاویه پشتی و ارتفاع صندلی
امکان تنظیم زاویه پشتی و ارتفاع صندلی

یکی از مهمترین قابلیت های صندلی گیمینگهای دی ایکس ریسر همینه. یعنی فرقی نمیکنه قد و قامت کاربر چقدره. خیلی راحت میتونه ارتفاع صندلی رو مطابق با شرایط خودش تنظیم کنه. تازه امکان تنظیم زاویه پشتی صندلی هم وجود داره. یعنی شما اگه در حین بازی خسته بشی، میتونه زاویه صندلی رو تغییر بدی و به حالت درازکش همونجا استراحت کنی. حتی نیازی نیس از جات بلند شی. حتی دسته های صندلی گیمینگهای دی ایکس ریسر هم قابل تنظیم هستن.

ظاهر زیبای صندلی گیمینگهای دی ایکس ریسر

ظاهر زیبای صندلی گیمینگهای دی ایکس ریسر
ظاهر زیبای صندلی گیمینگهای دی ایکس ریسر

یکی از مهمترین ویژگیهای صندلی گیمینگهای دی ایکس ریسر، طراحی فوق العادشونه. هر گیمری با هر سلیقه ای خیلی راحت میتونه از بین محصولات این کمپانی، اون چیزی که دلش میخواد رو پیدا کنه. صندلی های این برند واقعا زیبا طراحی شدن. نکته مهم اینجاست که طراحیشون جوریه که با تمام تجهیزات گیمینگ شما سازگاره. تنوع طرح و رنگبندی در محصولات دی ایکس ریسر خیلی بالاست و همین موضع باعث شده تا گیمرها عاشق این برند باشن.

منابع:

dxracer

esportshealthcare

نرگس شیدا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *