تعمیرات تخصصی دسته پلی استیشن، ایکس باکس و…

تعمیر دسته پلی استیشن 4

تعمیرات تخصصی دسته پلی استیشن، ایکس باکس و…

پلی استیشن بازا! ایکس باکس بازا! تعمیرات دسته هاتون رو به ما بسپرید. با افزایش قیمت دلار، به تبع قیمت دسته های پلی استیشن و ایکس باکس هم زیاد شده و درصورت خراب شدن دسته، خرید دسته جدید زیاد به صرفه نیست و باید آنها را تعمیر کنید. اما این کار در خانه تقریبا در تمام موارد کار درستی نیست. زیرا تعمیرات آنها عموما نیاز به تعویض قطعه دارند.

تیم حاجی گیم اینجاست تا براتون دسته هاتون رو تعمیر کند. تعمیرات تخصصی دسته Dual Shock 4 یا دسته PS4. تعمیرات تخصصی Dual Sense یا دسته PS5 و انواع تعمیرات تخصصی دیگر، از خدمات حاجی گیم به شما گنگی های عزیزه. شما میتوانید با مراجعه به دفتر حاجی گیم، دسته های خودتون رو تحویل دهید و در سریع ترین زمان ممکن آنها را تعمیر شده تحویل بگیرید.

تعمیر دسته پلی استیشن 4
تعمیر دسته پلی استیشن 4

مشکلات رایج دسته های پلی استیشن چیست؟

بیشترین اشکالی که در دسته های PS4 پیش می آید، مربوط به شوکر ها هستند. گاهی اگر دقت کرده باشید در بازی هایی چون FIFA و PES بازیکن تحت کنترل شما، بدون دستور شما، حرکت میکند و یا به مسیر های اشتباه میرود. یا در بازی های شوتر، هنگام نشانه گیری، دسته به طور غیر ارادی، از روی هدف، شما را به سمت دیگری هدایت میکند. با این اتفاقات امکان دارد شما به سمت باخت هدایت شوید و اعصابتان خورد شود.

از مشکلات رایج دیگر دسته های پلی استیشن که بسیار هم فراگیر است، خرابی دکمه های R1،R2،L1 و L2 هستند. یا مثلا گاهی امکان دارد IC شارژ دسته خراب شود یا گاهی تاچ پد آنها. اما هیچ جای نگرانی نیست. با سپردن دسته تون به تیم حاجی گیم، ما این قطعات خراب را با کمترین قیمت ممکن براتون تعمییر میکنیم یا با قطعات با کیفیت تعویض میکنیم و دسته رو مثل روز اولش بهتون تقدیم میکنیم.

حاجی چه اشکالاتی در دسته رو تعمیر میکنه؟

حاجی تقریبا هر اشکالی که توی دسته ت باشه رو واست درست میکنه. تمامی اشکالاتی که در بالا اشاره شد مثل تعمیر اشکال در IC شارژ دسته PS4، تعمیر دکمه های دسته پلی استیشن 4، تعمیر شوک دسته، تعمیر دسته ایکس باکس، تعمیر دسته پلی استشن 5، تعمیر دسته پلی استیشن 4، تعمیر دکمه R1 و R2 و L1 و L2، تعمیر تاچ پد دسته PS4 و کلی تعمیر تخصصی دیگه.

تعمیر دسته
تعمیر دسته

هزینه ی تعمیرات به چه صورته؟

هزینه تعمیرات، به نوع اشکالی که در دسته ی شما وجود دارد بستگی دارد و عدد ثابتی را نمیتوان برای آن تعیین کرد. گاهی دسته ها یک اشکال کوچک دارند، گاهی هم باید چندین قطعه از آنها عوض شود که به تبع هزینه ی آن بیشتر میشود.

در صورتی که نتوانیم دسته ی شما را تعمیر کنیم، تنها هزینه ی حمل و نقل دستگاه از شما دریافت میشود و هزینه ایی اضافی نیاز نیست پرداخت نمایید.

تعمیر دسته
تعمیر دسته

کیفیت تعمیرات به چه صورته؟

تیم حاجی گیم به دلیل تمرکز برروی مشکل موجود داخل دسته، تعمیراتی کارآمد رو به شما گنگی عزیز ارائه میده. همچنین کیفیت قطعاتی که ما در تعمیرات استفاده میکنیم بسیار بالاست. هرکی پیش حاجی دسته ش رو تعمیر کرده، راضی بوده و دیگه دسته ش خراب نشده.

تعمیر دسته پلی استیشن
تعمیر دسته پلی استیشن

توصیه حاجی برای خرید پلی استیشن و تجهیزات

بهترین توصیه ای که حاجی بهتون میکنه اینه که یه دسته با بهترین قیمت برای موارد زاپاس از حاجی با بهترین قیمت بازار بخری. از خرید دسته پلی استیشن 5، خرید دسته پلی استیشن 4 اورجینال یا خرید دسته پلی استیشن 4 فیک درجه A تا دسته ایکس باکس.

همچنین حاجی دسته پلی استیشن رو در طرح های مختلف مثل دسته پلی استیشن 4 با طرح چریکی یا دسته پلی استیشن 4 با رنگ مسی برای شما آماده کرده. برای دیدن تمام دسته ها و طرح های موجود به دسته بازی نگاه بنداز.

دسته های تعمیری رو کجا بیاریم؟؟

برای تعمیر دسته یا دستگاه خود، به دفتر حاجی گیم به آدرس میدان جمهوری- به سمت میدان توحید- خیابان ارومیه شرقی- کوچه تبریزی- بن بست دوم- پ3 مراجعه نمایید یا با شماره 28421580-021 تماس بگیرید.

نکته ی مهم: قبل از آوردن دسته هاتون، حتما هماهنگ کنید.

حاجی گیم
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • علی 6 شهریور 1402 / 3:01 ق.ظ

    سلام و خسته نباشید خدمت همه دست اندرکاران سایت حاجی گیم
    بنده حدود یک سال پیش کنسول خودم رو کپی خور از نوع فلش خورش کردم.
    ولی متاسفانه از اون موقع تا حالا با چند تا مشکل رو به رو هستم از جمله وقتی وارد بازی هایی مانند فارکرای 6 و فیفا 22 می شوم یا بازی در بعضی از قسمت ها گیر می کند یا خیلی کند.
    می خواستم بدونم همه بازی های جدیدی که برای ps4 میان همینطوری هستن و کنسول ps4 توانایی اجرای بدون مشکل آن ها را ندارد یا مشکل از کنسول بنده است.
    لازم به ذکر است بنده وقتی دستگاه خودم رو از فروشگاه به صورت نو خریدم تعدادی بازی به صورت
    پیش فرض روی دستگاه بود که هنگام اجرای بازی مشکلی نداشت.
    ممنون میشم پاسخ بدید.
    با تشکر
    یاحق

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *