معرفی بهترین صندلی های گیمینگ 2022

بهترین صندلی های گیمینگ 2021

خب ما اومدیم با یه مطلب بدردبخور دیگه. گیمرا میدونن که داشتن تجهیزات گیمینگ باعث میشه تا هیجان بازی بره بالا. یعنی هرچی تجهیزات گیمینگ خفن تری داشته باشی، بیشتر از بازی لذت میبری. یجورایی حس میکنی واقعا تو دنیای بازی قرار گرفتی. صندلی گیمینگ هم از اون دسته تجهیزات باحاله که داشتنش واسه هر گیمری واجبه. اما خب از اونجایی که یه عالمه صندلی گیمینگ مختلف تو بازار هست، انتخاب رو براتون سخت می کنه. یعنی وقتی بخوای صندلی گیمینگ بخری هنگ می کنی چون نمیدونی کدومو انتخاب کنی. تا آخر این مطلب با حاجی بمون تا بهترین صندلی های گیمینگ 2022 رو بهت معرفی کنم.

بهترین صندلی های گیمینگ 2022 رو بشناس

صندلی گیمینگ Secretlab Titan

صندلی گیمینگ Secretlab Titan

این صندلی گیمینگ طراحی مسابقه ای طور داره واسه همین خیلی باحال و خفنه. ساخت این صندلی خیلی شبیه به Omega هست اما ابعاد بزرگتری داره. واسه همین اگه دنبال یه صندلی راحت هستی که فضای خوبی هم داشته باشه، Secretlab Titan بدردت می خوره. این صندلی کاملا ارگونومیکه و اصلا اذیتت نمیکنه. پشت صندلی یجوری ساخته شده که به هیچ وجه به کمر آسیبی وارد نمی کنه. در کل خیلی خوبه. حاجی که خیلی دوسش داره.

صندلی گیمینگ Secretlab Omega

صندلی گیمینگ Secretlab Omega

این یکی شبیه گزینه قبلیه. همونی که بالا هم بهش اشاره کردیم. ولی اگه یادت باشه گفتیم اون که همون بالایی باشه بزرگتره. یعنی اینی که الان داریم راجبش حرف میزنیم کوچیکتره!!!! کلا بگم که این صندلی خیلی مقاومه. از موارد باکیفیت برای ساختش استفاده شده. مکانیزم بالابر داره. کلا دوام بالایی داره. بدرد اونایی میخوره که موقع بازی کردن به وسایل دور و برشون زیاد آسیب می زنن ( اصطلاحا جوگیر میشن).

راستی تا یادم نرفته بگم که این صندلی اصلا جاگیر نیست. یعنی راحت می تونی جمعش کنی بزاری یه گوشه که فضای زیادی هم اشغال نکنه.

صندلی گیمینگ Logitech G x Herman Miller Embody

صندلی گیمینگ Logitech G x Herman Miller Embody

قول میدم اسم این یکیو حتما شنیدی. Logitech G x Herman Miller Embody طرفدار زیاد داره. کلا محصولات لاجیتک خیلی خفن و حرفه ای ساخته میشن. Logitech G x Herman Miller Embody هم کیفیت بالایی داره و هم خیلی مقاومه. در عین حال که مقاومه، خیلی هم راحته و از حالت های مختلف پشتیبانی می کنه. تنها مشکل این صندلی میدونی چیه؟ اینکه تکیه گاه خوبی واسه سر نداره.

صندلی گیمینگ Fixmax

صندلی گیمینگ Fixmax

روکش این صندلی از جنیس وینیل هستش که ضد لکه! پس اگه از اون گیمرهای تنبل هستی که حال و حوصله تمیز کردن وسایلت رو نداری، همینو بخر و برو. اگه هم قدت بلنده یا وزن سنگینی داری خب رژیم بگیر!!! شوخی کردم خواستم بگم Fixmax خیلی بدردت می خوره. یه ویژگی خوب دیگه در مورد Fixmax اینه که گردش هوا داخلش انجام میشه. پس با استفاده طولانی مدت هم هوای گرم داخلش نمیمونه.

صندلی گیمینگ NeueChair

صندلی گیمینگ NeueChair

NeueChair خیلی محکم و خوش ساخته. خیلی ام راحته. یعنی میتونی با خیال راحت لم بدی روی صندلی و تا هرچقد که دلت می خواد بازی کنی و حالشو ببری. همه چی تو این صندلی قابل تنظیمه؛ از دسته ها گرفته تا ارتفاع صندلی و پشتی کمر و … . هرکاری دلت بخواد میتونی کنی تا مطابق میلت باشه. بدرد کارای اداری هم می خوره. یعنی اگه زمان زیادی از روزت رو پشت کامپیوتر می گذرونی، می تونی این صندلی رو بخری تا فشار زیادی به بدنت وارد نشه.

صندلی گیمینگ AndaSeat Kaiser 2

صندلی گیمینگ AndaSeat Kaiser 2

باز یه گزینه خوب آوردم واسه اونایی که قدشون بلنده یا سنگین وزن هستن. AndaSeat Kaiser 2 حتما برای این افراد مناسبه چون که خیلی مقاومه. کیفیت ساختش بالاس و به این راحتیا خراب نمیشه. بالشتک کمر و گردن توی این صندلی خیلی بزرگه و نمیزاره هیچ فشاری به بدن وارد بشه. تنها بدیش اینه که سایزش یکم بزرگه و ممکنه فضای زیادی رو اشغال کنه. اما اگه راحتی و استحکام صندلی برات از همه چیز مهمتره حتما بخرش. راستی تا یادم نرفته بگم که جنس روکش این صندلی چرمه.

صندلی گیمینگ X Rocker

صندلی گیمینگ X Rocker

این دیگه واقعا یکی از بهترین صدلی گیمینگ هاییه که میتونی داشته باشی. قابلیت چرخش 360 درجه و ایجاد شیب 360 درجه در این صندلی تو بازیهای مختلف کاربرد داره. دو طرف این صندلی بلندگو وجود داره که لذت بازی رو حسابی میبره بالا. قاب فلزی مقاوم و مستحکی که این صندلی داره باعث میشه تا به این راحتیا نشکنه. پس با خیال راحت میتونی ازش استفاده کنی.

صندلی گیمینگ Corsair T3 Rush

صندلی گیمینگ Corsair T3 Rush

این صندلی هم مثل بقیه صندلی های گیمینگ قابلیت تنظیم ارتفاع داره. یعنی چه قد کوتاه باشی چه قد بلند میتونی از این صندلی استفاده کنی و ارتفاعش رو متناسب با اون چیزی که می خوای تنظیم کنی. تا 120 کیلوگرم وزن رو میتونه تحمل کنه پس میشه گفت که خیلی مقاومه. تا 180 درجه قابلیت خم شدن داره که میتونه تو بازیهای مختلف بدردت بخورد.

صندلی گیمینگ Homall

صندلی گیمینگ Homall

ظاهر این صندلی خیلی شیکه. پس اگه ظاهر برات مهمه زود اینو بخر. در عین حال که زیباست، راحتم هست. در ناحیه کمر یه پشتی داره که از آسیب رسوندن به ستون فقرات جلوگیری میشه. تا 300 پوند وزن رو میتونه تحمل کنه و قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب داره. Homall براساس استانداردهای ارگونومی ساخته شده برای همین جزو یکی از بهترین صندلیهای گیمنگ قرار داره.

حاجی گیم
دیدگاه کاربران
6 دیدگاه
  • زهرا 9 آذر 1401 / 10:34 ق.ظ

    ممنونم از اطلاعات خوبی که دادین
    منم یدونه صندلی خریدم و با یه میز

  • رضا 7 آذر 1401 / 9:01 ق.ظ

    مطلب خوبی بود و پر از اطلاعات مفید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *