نقد و بررسی خرید صندلی گیمینگ dxracer

نقد و بررسی خرید صندلی گیمینگ dxracer

شرکت dxracer سال 2001 تاسیس شد و شروع به کار کرد. اول بعنوان تولید کننده صندلی های ماشین های اسپرت و لوکس شروع کرد. حال این شرکت بعد از الهام گرفتن از این صندلی های ماشین توی سال 2006 وارد دنیای بازی eSport شد.

نتیجه سالها تحقیق کردن و توسعه منجر به این شد توی این راه بتونه پیشرفت کنه و موفقیت به دست بیاره. صندلی های اداری و بازی که کاملای ارگونومیک بودن و از صندلی های ماشین برای طراحیشون ایده گرفتن. این شرکت بعنوان بهترین برند برتر صندلی های بازی. یه شهرت جهانی که توی هرکجا شناخته شدست. این شرکت رو توی میشینگان ، ایالات متحده و هرجایی از قاره میتونی ببینی.

از ارزش های اصلی این شرکت کیفیت و کارایی بالا صندلی. تمام تلاش و هدف شرکت هم این که توی این موضوع پیشرفت بیشتری کنن. برای ساخت صندلی ها از باکیفیت ترین مواد استفاده میکنن. در ضمن هرگونه ازالزاماتی برای هرمحصولی در نظر گرفته شده باشه حفظ میکنن. در تولید محصولات شرکت Dxracer دقت و رعایت دقیق مدیریت با کیفیت بالا و به نحو احسن انجام میشه.

شاید برات جالب باشه: خرید صندلی گیمینگ ایرانی

بهترین صندلی های گیمینگ Dxracer

صندلی های گیمینگ Dxracer شیک ، راحت ، با یه قیمت عالی در اختیار گیمراست. از هر جهتی در نظر بگیری استاندارد سازی توی صندلی ها انجام شده. اما با این حال وقتی با حجم زیادی از صندلی ها  مواجه میشی تصمیم گیری سخت میشه. اصلا نگران نباشین ما اینجا بهترین صندلی های این شرکت رو بهتون معرفی میکنیم.

Dxracer Racing Series OH/RAA 106

Dxracer Racing Series OH/RAA 106
Dxracer Racing Series OH/RAA 106

این صندلی با اقتدار در بالای لیست صندلی های Dxracer توی سال 2021 قرار داره. این صندلی در کنار طراحی زیبا و ارگونومیکش ، قیمت پایینی داره. بخوایم کلی بگیم یه صندلی با کیفیت بالا ، همه کاره و قابل تنظیم که به قیمت خیلی خوب و پایین دریافت میکنی.

این صندلی از ترکیب هر ویژگی در مجموعه Dxracer هست. تا 135 درجه میتونی این صندلی رو شیب بدی. حالت تاب خوردن 15 درجه ایی هم داره. دیفرانسیل ارتفاع صندلی 3 اینچ. صندلی از فردی به طول 6 فوت و وزن 200 پوند به راحتی پشتیبانی میکنه. توی این حالت هم طیف وسیعی از حرکت رو حفظ میکنه.

همه این انعطاف پذیرایی های صندلی توی یه قاب محکم و فلزی قرار داره. روکش صندلی ترکیبی از پارچه نایلون و چرم پلی اورتان. این روکش از چگالی بالایی برخورد داره. این صندلی در حال حاضر چهار تنوع رنگی داره. در ضمن این صندلی رو با دقت خیلی بالا میتونی با دستگاه بازی تنظیم کنی.

مزایای صندل :

  • قاب فلزی سنگین
  • روکش فوم یک تکه راحت
  • سیستم تنظیم همه  کاره و انعطاف پذیر

معایب صندلی:

  • به گفته بعضی از کاربرها پشتی کمر سفت
  • ساختار اندازه متوسط صندلی از افراد بزرگ پشتیبانی نمیکنه

Dxracer King Series OH/KS06/NB

Dxracer King Series OH/KS06/NB
Dxracer King Series OH/KS06/NB

گیمرایی که قد بلند دارین باید بگم گزینه King بهترین انتخاب برای شماست. حداکثر وزنی که روی این صندلی میتونه بشینی 75 پوند. همچنین تا قد 226 سانتی متر رو پشتیبانی میکنه.

البته باید بگم پشتی بلند صندلی باعث نمیشه ک نتونی پشتی رو بخوابونی. پایه ی بزرگی که برای صندلی استفاده شده باعث میشه که صندلی با ثبات حتی اگه به عقب هم بشید وایسه.

این مدل از صندلی زیر بغل هایی از کاستورهای PU که ضد خط وخشن و ترکیبی از روکش وینیل و چرم قابل تنفس داره. صندلی شامل فوم روکش قالب دار ، حالت حداقل تکان دادن و تنظیمات بازوی 4 بعدی همه کاره هست.

لبه های صندلی که رو به بالا هست ممکن اگر کسی با ابعاد بزرگ بشین اذیت بشه. این مدل صندلی مخصوص بازی عالی و راحتی رو به شما میده.

مزایای صندلی :

  • تنظیم همه کاره زیر بغل ها
  • پایه های وسیع برای شیب ثابت
  • پشتیبانی از قد بلندها

معایب صندلی :

  • کمی گران طرفه های بالا رفته کوسن صندلی کمی محدودیت ایجاد کرده

شاید برات جالب باشه: صندلی گیمینگ چه ویژگی های باید داشته باشد؟

Dxracer Classic Series OH/CE120/N

Dxracer Classic Series OH/CE120/N
Dxracer Classic Series OH/CE120/N

این مدل صندلی کاملا ارگونومیک. دلیل کلاسیک نام برده شده صندلی بخاطر طراحی کلی آن که یه صندلی بسیار سنتی ولی راحت هستش. این صندلی برای کسایی که برای نشستن به صندلی بزرگتر نیاز دارن عالیه.

متاسفانه باید گفت طراحی کلاسیک یه سری محدودیت ها داره. این صندلی حرکت شما برای دراز کشیدن ، تنظیم بازوها و تکان دادن صندلی از یه طرف به طرف دیگر کمی محدود میکنه.

درسته که پایه ی کوچک تطبیق پذیری صندلی رو محدود میکنه ، اما صندلی بزرگ و راحت با پشتی ارگونومیک اینهارو جبران میکنه. البته قیمت پایین این صندلی دلیلی که این صندلی رو به یه انتخاب مقدماتی قوی تبدیل میکنه.

مزایای صندلی :

  • قیمت پایین
  • صندلی بزرگ و بالدار
  • پشتی ارگونومیک راحت

معایب صندلی :

  • پایه های کوچک
  • محدودیت برای تکیه دادن و تنظیم بازوهای صندلی

Dxracer Formula Series OH/FD01/N

Dxracer Formula Series OH/FD01/N
Dxracer Formula Series OH/FD01/N

این مدل صندلی نمایانگر اساسی ترین و کاربدری ترین صندلی. صندلی کاملا سبک . شامل مواد سطحی قابل تنفسه. این صندلی از چرم و فلز ساخته شده البته درسته که توی این زمینه یه ذره محدودیت داره. اما خبر خوب اینه که هیچکدوم از محدودیت ها طول عمر صندلی رو کوتاه نمیکنه.

مزایای صندلی :

  • طراحی فشرده و ارگونومیک
  • مش قابل تنفس و پارچه ی چرم

معایب صندلی :

  • قاب زیر بغل راحت نیست
  • مواد ارزان استفاده شده

Dxracer Tankk Series OH/TS29/NE

Dxracer Tankk Series OH/TS29/NE
Dxracer Tankk Series OH/TS29/NE

سری تانک این صندلی ها ترکیبی از سری کلاسیک و کینگ. این صندلی یه مدل ارگونومیک با پایه و پشت وسیع تر هست.این صندلی بهترین گزینه برای گیمرهایی با قد بلند و وزن بالاست. خیلی راحت از این افراد پشتیبانی میکنه و طیف گسترده تنظیمات رو در اختیار کاربر میزاره.

البته که این سری از صندل خیلی از مشکلات سری King رو نداره. همین موضوع باعث میشه گیمرها برای استفاده از این صندلی بخوان اقدام کنن. اینم باید بگم که ترکیب عجیب و غریب این صندلی با ویژگی های مفقود شدش که هزینه رو کمی بالا میبره ، تاحدودی قابلیت استفاده از صندلی رو کاهش میده.

ولی خب در هر صورت اگر به صندلی با محدوده وزن و ارتفاع بیشتر نیاز دارین این صندلی گزینه خوبی میتونه باشه.

مزایای صندلی :

  • قاب فلزی محکم
  • پشتیبانی از قد و وزن بالا
  • بالشتک های بزرگ و راحت

معایب صندلی :

  • کمی گران
  • محدودیت شیب دار و قابلیت تنظیم

منابع:

allbestgamingchairs

نرگس شیدا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *