بهترین بازی های دو نفره ps5

بهترین بازی های دو نفره ps5

از زامنی که سونی تصمیم گرفت کنسول بازی پلی استیشن 5 رو وارد بازار کنه، سازندگان بازیهای ویدیویی هم دنبال این بودن که بازیهای متناسب با این کنسول وارد بازار کنن. الان که چندماهی از عرضه نسل نهم کنسول سونی میگذره، بازیهای زیادی منتشر شدن که با این کنسول سازگاری دارن. شما به هر ژانر از بازیهای ویدیویی علاقمند باشید میتونید نمونه های زیادی از برای پلی استیشن 5 پیدا کنید. از اونجایی که بازی های دو نفره معمولا هیجان انگیزتر از بازیهای تک نفره هستن، تو این مطلب حاجی میخواد بهتون بهترین بازی های دو نفره ps5 رو معرفی کنه.

بهترین بازی های دو نفره ps5 رو بشناسید

بازی NBA2K21 برای ps5

بازی NBA2K21 برای ps5
بازی NBA2K21 برای ps5

این بازی با ژانر ورزشی در حوزه بسکتبال ساخته شده. یه بازی باکیفیت که توسط استودیو ویژوال کانسپتس (Visual Concepts) ساخته شده. این بازی روایت گرداستان پسری به نام جونیور هست که سالهای ابتدایی دوران دبیرستان رو در ورزش فوتبال سپری کرده اما الان تصمیم گرفته که بره سراغ ورزش بسکتبال.

دلیل این تغییر رشته این بوده که پدر جونیور یکی از بهترین بسکتبالیست های منطقه ای بوده اما هیچوقت نتونسته به NBA راه پیدا کنه. حالا جونیور میخواد که راه پدرش رو ادامه بده. این بازی ویدیویی جذاب از تمام توانایی های پلی استیشن 5 استفاده میکنه.

بازی Borderlands 3 برای پلی استیشن 5

بازی Borderlands 3 برای پلی استیشن 5
بازی Borderlands 3 برای پلی استیشن 5

یکی از محبوب ترین بازیهای شوتر اول شخص که بخاطر داشتن تسلیحات متنوع تونسته جایگاه خوبی بین گیمرا پیدا کنه. گیم پلی بازی حول محور تیراندازی میچرخه و در طول بازی باید سلاح های جدید پیدا کنید. یکی از بزرگترین نقاط قوت این بازی اینه که در سیارات و محیط های مختلف روایت میشه. با استفاده از سفینه Sanctuary به سفینه های مختلف سفر می کنید. در واقع این سفینه هاب اصلی بازی محسوب میشه که شما رو به نقاط مختلف میرسون و در هر بخش میتونید تسلیحات گوناگون خرید و فروش کنید.

نسخه های مختلف این بازی همیشه تم کارتونی داشتن و سری سوم هم از این قاعده مستثنی نیست. مبارزات بازی به حد زیادی اعتیادآور هستن و شباهت زیادی به واقعیت دارن. جوریکه گیمر رو در دنیای بازی غرق میکنه. یه بازی سرگرم کننده که میتونه برای عاشقان بازی تیراندازی جذاب باشه.

بازی Godfall برای ps5

بازی Godfall
بازی Godfall

اولین بازی برای پلی استیشن 5 که در جریان مراسم اهدای جوایز The Game Awards معرفی شد. یه بازی اکشن – نقش آفرینی که شما و دوستانتان را برای ساعت های طولانی سرگرم میکنه. مبارزات تن‌به‌تن و شمشیرمحور با زاویه دید سوم‌ در این بازی ترکیب شده و در عین حال بر روند پیشرفت متکی بر لوت تمرکز میکنه. این بازی ریشه در فانتزی حماسی داره.

برای مبارزه با دشمنان در این بازی علاوه برمهارت و قدرت نیاز به یاری هم تیمی های توانا دارید. تو این بازی باید سلطه جویانه رفتار کنید. در هر مبارزه باید دقت کافی داشته باشید تا بتونید روی رفتارهای تیم مقابل تمرکز کنید.

بازی Outriders برای پلی استیشن 5

بازی Outriders برای پلی استیشن 5
بازی Outriders برای پلی استیشن 5

یه بازی شوتر – نقش آفرینی که گیم پلی فوق العاده لذتبخشی داره. داستان بازی دوره ای از قرن 21 رو روایت میکنه که بخاطر شرایط نامساعد آب و هوا دیگ مردم نمیتونن روی کره زمین زندگی کنن. افراد به گروههای مختلف تقسیم شدن و هر گروه به دنبال مکانی شبیه به زمین برای زندگی میگرده. تو این شرایط سازمانی به نام ECA با همکاری دولت‌های مختلف بوجود میاد تا انسان ها رو از طریق سفینه های فضایی به محل موردنظر بفرسته.

قبل از اینکه این کار انجام بشه یه سری دانشمند با یه گروه سرباز ویژه بنام Outriders میرن به نقطه مورد نظر تا شرایط زیست محیطی رو بسنجن. این در حالیه که یک طوفان مرموز به نام Anomaly در محیط رویت می‌شه و درحالی که Outriderها خواهان اعلام وضعیت به ECA بودند، توسط رهبر و سربازان این سازمان سرکوب می‌شن.

در همین شرایط شخصیت اصلی داستان که آخرین Outrider هم هست بعد از 31 سال از خواب بیدار میشه و متوجه میشه که جنگ بزرگی راه افتاده. این بازی داستان جذابی داره و میتونه هر گیکری رو مجذوب خودش کنه.

بازی Dirt 5 برای پلی استیشن 5

بازی Dirt 5 برای پلی استیشن 5
بازی Dirt 5 برای پلی استیشن 5

سال ۲۰۱۷ بود که استودیوی کدمستر بازی Dirt 4 رو برای پلی استیشن 5 ، ایکس باکس وان و پی سی وارد بازار کرد. این بازی با در برگرفتن مسابقات رالی‌کراس و همچنین خریداری لایسنس مسابقات FIA World RallyCross موفق شد نظر منتقدین و گیمرا رو به خودش جلب کنه. بعد از سه سال و با عرضه کنسولهای نسل نهم، نسخه 5 این بازی برای پلی استیشن 5 منتشر شد.

Dirt 5 شامل مسابقات متفاوتی از جمله آف‌رود، آف‌رود باگیز، رالی‌کراس، آیس ریسینگ و استودیوم سوپر تراکس هست. این مسابقات در نقاط مختلف دنیا مثل آریزونا، برزیل، چین، ایتالیا، نپال، یونان، نیویورک سیتی و نروژ اتافق میفته و بازیکن ها باهم رقابت میکنن. واقعا حتی فکر کردن بهش هم آدم رو هیجان زده میکنه. اینکه بشینی با دوستات پشت فرمون یه سری ماشین خفن مسابقات رالی رو تجربه کنی و با هم دیگه رقابت داشته باشید واقعا لذت بخشه.

بازی Minecraft  برای پلی استیشن 5

بازی Minecraft  برای پلی استیشن 5
بازی Minecraft برای پلی استیشن 5

یکی از خلاقانه ترین بازیهای موجود در این لیست که میتونه ساعات لذتبخشی رو برای شما و دوستاتون فراهم کنه. این بازی گرافیک فوق العاده ای داره و هر گیمری رو در دنیای خودش غرق میکنه.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در پلی استیشن 5

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در پلی استیشن 5
بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در پلی استیشن 5

Call of Duty: Black Ops Cold War که دیگه جزو خفن ترینا تو این لیست محسوب میشه. یعنی محاله گیمر باشی و دلت نخواد این بازی رو تجربه کنی. این بازی شامل دو بخش تک نفره و چند نفره میشه. در بخش چند نفره، به هر گروه ماموریت هایی محول میشه که باید با کمک هم با موفقیت تمومش کنن. کیفیت تصویر واقعا بالا و بسیار نزدیک به واقعیته؛ بنابراین اصلا حس نمی کنید که مشغول بازی هستید چون کاملا در محیط گیم غرق میشید. همچنین خط داستانی این بازی بسیار خوب و با جزئیات طراحی شده و کاربر رو کاملا درگیر خود میکنه.

منابع:

https://www.console-deals.com/advice/10-best-2-player-ps5-games-2020/

حاجی گیم
دیدگاه کاربران
3 دیدگاه
  • mamad 23 آذر 1401 / 0:38 ق.ظ

    بازی های تو سبک ماریو که ماجراجویی هستش یا نارنیا که دو نفره مرحله هارو جلو میرفتیم نداره ps5 ? اگه داره میشه چند تا معرفی کنید ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *