بهترین بازی های آنلاین ps4

بهترین بازی های آنلاین ps4

در دنیای امروز اینترنت جایگاه ویژه ای داره. مردم بخش زیادی از امور روزمره خودشون رو بصورت آنلاین انجام میدن. دنیای گیم هم از این قاعده مستثنی نیست. یعنی شما میتونید با دوستاتون بازی های ویدیویی رو انجام بدین بدون اینکه نیاز باشه کنار هم باشید. حتی میتونید هم تیمی هایی از سایر کشورهای جهان داشته باشید. بازیهای آنلاین روزبروز در حال پیشرفت هستن. تو این مطلب میخوام بهترین بازی های آنلاین ps4 رو به شما گنگیای عزیز معرفی کنم.

بهترین بازی های آنلاین ps4 رو بشناسید

بازی آنلاین Dragon Quest Builders 2

بازی آنلاین Dragon Quest Builders 2
بازی آنلاین Dragon Quest Builders 2

گیم پلی بازی Dragon Quest Builders 2 ترکیبی از گیم پلی سری Dragon Quest و Minecraft هست. تفاوت این دو بازی در امکانات ساخت و سازیه که در اختیارتون قرار میده. علاوه بر ساخت و ساز هر بازیکن مجبور به انجام ماموریتهای مختلفیه. کاراکترهایی که داخل بازی هستن هر کدوم ماموریتهای خاصی به هر بازیکن میدن که بعضی از اونا برای انجام زمان زیادی لازم دارن.

در واقع Dragon Quest Builders 2 ادامه‌ داستان Dragon Quest II هست. درسته که این بازی به اندازه ماینکرفت درامکانات ساخت و ساز پیشرفته نیست اما به قدری همه چیز واقعی طراحی شده که خودتون رو در دنیای بازی تصور می کنید؛ نه صرفا چند تا تکه مربع و چند ضلعی که بهم وصلشون کنید.

یکی از مهمترین بخش های گیم پلی این بازی، بخش مبارزات هست که طراحی ساده ای داره اما شخصیت های جدیدی که به بازی اضافه شدن و امکان تجربه چندنفره بصورت آنلاین باعث شده تا تعداد گیمرای علاقمند به این بازی بیشتر بشن.

بازی آنلاین Minecraft

بازی آنلاین Minecraft
بازی آنلاین Minecraft

درسته که بازی قبلی شباهت زیادی به ماینکرفت داره، اما قطعا نمیتونه جای خود ماینکرفت رو بگیره. ماینکرفت یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ صنعت گیم محسوب میشه که اکثر گیمرا باهاش خاطره دارن. یه بازی آنلاین جذاب که توسط کمپانی چینی Mojang ساخته شده و بصورت فکری و معماییه. شاید گرافیک این بازی بنظر ساده بیاد اما پیچیدگی های خاص خودش رو داره. چالش های مختلفی که در طول بازی برای بازیکن ها ایجاد میشه، جذابیتش رو چندین برابر میکنه.

بازی titanfall 2

بازی titanfall 2

تو صنعت گیم بازیهای سبک اکشن و تیراندازی محبوبیت زیادی دارند. همین موضوع باعث شده تا استودیوهای بازی سازی به سمت تولید بازیهای با این سبک برن. یکی از جذاب ترین بازیهای ژانر تیراندازی که توسط کمپانی الکترونیک آرتز تولید شده و وقایع 5 سال بعد از نسخه اول رو روایت میکنه. میتونم به جرئت بگم یکی از دیوانه کننده ترین بازیهای آنلاین پلی استیشن 5 همینه.

این بازی در حقیقت وقایع فرانتیر رو روایت میکنه و ملیشا و IMC وارد نبرد میشن و قصد کشتن همدیگرو دارن. 15 تا نقسه مختلف بصورت آنلاین در این بازی وجود داره و بازیکن ها میتونن ساعات متوالی سرگرم نبرد با تایتان ها و پایلوت ها بشن. گرافیک خاص این بازی از مهمترین ویژگیهاش محسوب میشه. صداگذاری خفن، موسیقی عالی و قابلیت های شخصی سازی در این بازی باعث شده تا به یکی از بهترین ها تبدیل بشه.

بازی آنلاین Fortnite

بازی آنلاین Fortnite
بازی آنلاین Fortnite

قطعا هر گیمری که کنسول بازی پلی استیشن 4 رو داره حداقل برای یک بار هم که شده بازی آنلاین Fortnite رو تجربه کرده. یه بازی جذاب، باکیفیت و زیبا در سبک بتل رویال و بقا که توسط کمپانی اپیک گیمز (Epic Games, Inc) ساخته شده. این بازی شباهت زیادی به بازی پابجی داره. در این بازی 100 بازیکن در یک جزیره گیر افتادن و برای زنده موندن دست به هر کاری میزنن.

هر بازیکن برای بقا باید بازیکن های دیگرو از بین ببره. در نهایت بازیکنی که تنها بازمانده در اون جزیره باشه به عنوان برنده مسابقه اعلام میشه. در ابتدای بازی هر بازیکن یه سلاح ساده مثل تبر داره. اما در گوشه و کنار این منطقه سلاح های خفن و حرفه ای وجود داره که باید دنبالشون بگردید و قبل از اینکه بقیه بازیکن ها پیداشون کنن، اونارو تصاحب کنید.

بازی Overwatch

بازی Overwatch
بازی Overwatch

یکی دیگه از بهترین بازی های آنلاین PS4 در سبک تیراندازی اول شخص که توسط استودیوی بازی سازی بلیزارد انترتینمنت ساخته شده. درسته که این کمپانی برای اولین بار بازی با این سبک تولید کرده اما خیلی خوب تونسته از پس این کار بربیاد. هر کدوم از کاراکترهای این بازی ویژگیهای منحصر به فرد خودشون رو دارن که میتونه برای گیمرها جذاب باشه.

گیم پلی جذاب این بازی یکی از مهمترین دلایلیه که باعث میشه تا گیمرها ساعات زیادی رو برای انجامش صرف کنند و لذت ببرند. قهرمانان این بازی با ظاهرهای متفاوت و جذاب، قابلیت های گوناگونی دارند اما بطور کلی تعادل خاصی بین توانایی های هریک برقراره. یکی از نکات جذاب درمورد این بازی اینه که داستان در زمان بازی روایت نمیشه و سازندگان بازی به تدریج جزئیات بیشتری از بازی رو فاش می کنند.

بازی Grand Theft Auto V (GTA)

بازی Grand Theft Auto V (GTA)
بازی Grand Theft Auto V (GTA)

کمپانی راک استار نورث همواره خودش رو جزو ابرسازنده های بازیهای ویدیویی در صنعت گیم معرفی میکنه. البته این ادعا اصلا بی راه نیست؛ گیمرا عادت کردن که همیشه بازیهای این شرکت در رتبه بندیهای بالا قرار بگیره. Grand Theft Auto V یکی از بهترین بازیهای این کمپانیه که در سبک اکشن، ماجراجویی و تیراندازی سوم شخص ساخته شده.

در بخش آنلاین GTA V 30 بازیکن ها میتونن به همدیگه وصل بشن و ماوریتهای مختلف رو با همکاری همدیگه به پایان برسون. در دنیای این بازی هر بازیکن زندگی یک مجرم رو تجربه میکنه. در این راه با چالشهای مختلفی روبرو میشه که باید سعی کنه اونارو پشت سر بزاره. گرافیک عالی و داستان جذاب از مهمترین مزایای این بازی محسوب میشه.

بازی dead by daylight

بازی dead by daylight
بازی dead by daylight

بازی مرگ قبل از طلوع به عنوان یکی از جذاب ترین، پرطرفدارترین و باکیفیت ترین بازی های ساخته شده در سبک Online Survival Horror شناخته شده که توسط استودیوی بازی سازی Behaviour Interactive تولید و برای پلتفرم های مختلف از جمله PS4 عرضه شده . در این بازی کاراکترها و قاتل های مختلفی رومیبینید که هرکدوم تواناییهای منحصر به فردی دارن. گرافیک عالی، کیفیت بالا، موسیقی حرفه ای و گیم پلی هیجان انگیز از جمله دلایلیه که این بازی در این لیست قرار گرفته.

بازی Call of Duty

بازی Call of Duty
بازی Call of Duty

تا الان بیش از 15 نسخه مختلف از این بازی منتشر و عرضه شده. هر کدوم از نسخه های این بازی ویژگیهای خاص خودشون رو دارن. این بازی در سبک تیراندازی، اکشن و بتل رویال ساخته شده. درسته که این بازی امکان تک نفره هم داره اما انجامش بصورت گروهی خیلی خیلی هیجان انگیزتره. گیم پلی سریع و روان، امکانات و تجهیزات مختلف، موسیقی و صداگذاری حرفه ای، گان پلی منحصر به فرد و … از جمله ویژگیهای این بازی جذاب محسوب میشه.

بازی destiny 2

بازی destiny 2
بازی destiny 2

یکی از بهترین بازی های آنلاین PS4 در سبک بازی های نقش آفرینی و تیراندازی اول شخص که توسط کمپانی مشهور و معروف اکتیویژن تولید و توسط شرکت Bungie توسعه داده شده. برخلاف نسخه اول این بازی که نتونست موفقیت های زیادی رو کسب کنه، destiny 2 حسابی ترکوند. این بازی میتونه ساعت ها بازیکن ها رو سرگرم کنه و براشون لحظات لذتبخشی رو به ارمغان بیاره.

بازی Rocket League

بازی Rocket League
بازی Rocket League

یکی دیگه از بازیهای آنلاین جذاب برای کنسول بازی پلی استیشن 4، بازی Rocket League هست که سبک ورزشی داره. این بازی توسط شرکت معروف سایونیکس ساخته شده. این بازی تا الان تونسته موفیت ها و جوایز زیادی رو کسب کنه. در عرض یک هفته بیش از 2 میلیون گیمر در ساسر دنیا این بازی رو دانلود کردن و تا الان بیش از 20 میلیون کاربر در دنیا هستن که از این بازی استفاده میکنن.

منابع:

https://twinfinite.net/gallery/top-best-online-multiplayer-ps4-games/14/

حاجی گیم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *